Eltelin vuosittainen asiakastyytyväisyystutkimus on valmistunut - vuonna 2023 parannusta useilla päämittareilla
Asiakastyytyväisyyden päämittarit ovat parantuneet
Eltel on onnistunut vahvistamaan asiakassuhteitaan ja kasvattamaan asiakastyytyväisyyttä useiden tärkeiden mittareiden osalta. Asiakkaista suurin osa voisi valita Eltelin uudelleen toimittajaksi, yli puolet pitää yhteyshenkilöitä parhaina tai yhtenä parhaista, ja Net Promoter Score on noussut 19:sta 27:ään. Tulosten parantuminen viittaa asiakastyytyväisyyden paranemiseen ja Eltelin onnistumiseen laadukkaassa palvelussa.
Ammattitaito ja turvallisuusasiat hallussa
Tutkimustulosten perusteella tyytyväisyys Elteliin on monin tavoin kasvanut. Se näkyy muun muassa kokonaisarvosanan nousussa 3,7 (2022: 3,6). Eltelin arvioitiin onnistuneen erityisen hyvin turvallisuus- ja ympäristövaatimusten täyttämisessä. Korkealle arvostettu alan ammattitaito on meillä vuosien systemaattisen työn tulos. Kehittämiskohteina tulemme panostamaan yhteydenpidon tiivistämiseen sekä asiakkaan kustannustehokkuutta parantavien ratkaisujen tuottamiseen (3,3).
Kiitos!
Suuret kiitokset kaikille vastaajille osallistumisesta tutkimukseemme. Otamme antamanne palautteen nöyrinä vastaan. Panostukset toimintamme kehittämiseen ovat tuottaneet tulosta ja tekeminen jatkuu. Saamamme palaute toimii avainasemassa, kun jatkamme työtämme palvellaksemme asiakkaitamme entistä paremmin.
Lisätietoja
Juha Luusua, toimitusjohtaja
Puh. 040 311 3005
juha.luusua@eltelnetworks.com
Janne Kylmäoja, myyntijohtaja
Puh. 040 311 3824
janne.kylmaoja@eltelnetworks.com